Mlkaslhn valla doğum neymiş bende dedim bnde hastanede yatınca sabah akşam rifle pansuman yapıldı antibiyotik serum aldım sürekli şimdi iyileştiniz mı dikislerim alınınca iyi olacağım artık değil mi bende bebegimle daha doğru düzgün ilgilenemiyorum annem veriyor kucağıma hep