Merhabalar güzel anneler
Happy Momdan geliyorum isteğe bağlı sezeryan doğum yapacağım son 49 günüm kaldı
Sezeryandan sonra süt geç iniyor sanırım araştırdığım kadarıyla. Tecrübeli olduğunuz için size danışayım dedim. Süt arttırıcı çayların ve malt içeceklerin faydası oldu mu ? Ne zaman içmeye başladınız veya sütünüzün hemen inmesi veya verimli olması için neler yaptınız.?