ikibebeklibirannee bsrkya kötü bir mendil değil merak etme sleepye çok benziyor. Kokusu da ağır şehir hafif bir hoş koku.
[silindi] bsrkya ben pampers aqua kullanıyorum. Dün birisi satmak için başlık açmıştı ama kötülemişlerdi o ıslak mendili
Annesininpogacayanagi bsrkya yani yok o kdar rahatsız edici degıl. Güzel temizliyor hemen kuruyor zaten popoda. Bide sudocrem sürüyorum 6 aylık bebeğim bi kere pişik olmadı daha cok sukur.
Alisa58 bsrkya yenidoğan olan hepsini kullanıyorum cnm unıııı sleepy sokunnn kendi markası olan bebelanddd sağını yüzünü siliyorum cunku totosu işinde pişik olmuyor Yenidoğanlar da
Meftunbade bsrkya bende gayet uygun fiyatlı bende civilden 15 paketini 50 liraya almıştım sleepy nin islak mendilini sipariş verin kötü gelirse suyun altında köpüğü gidinceye kadar azcik yıkarsınız öyle kullanirsiniz
Prnsannesi Tugceeeee12345 merhaba uni baby sensitive artık masum değil içeriğine bakarsınız görürsünüz bende kullanıyordum içeriği değiştiği an bıraktım
Tugceeeee12345 Prnsannesi biliyorum bir madde eklemişler ekstradan ama Sleepy alıyorm onun yerine şimdi bitsin onu alacağım yinede diğer bir çok mendile göre daha masum tek bir bilesen var içeriğinde
Tugceeeee12345 Prnsannesi prima pure aqua da çok temiz Onu da kullanıyorum tavsiye ederim onu unutmuşum yazmayı