Kızlar merhaba 2 aylık bi kizim var dünden beri bir uyku hali ve halsizlik var sürekli gözleri gidiyor normalde fazla uyumaz ve hareketli bir bebektir karnını doyuruyor ve kakasini da yapıyor gazi da çıkıyor ateşi yok normalin dışında bisey de göremedim götürmek istemedim ama tedirginim yasayan varmi böyle bir durum …