3 gündür öksürüğüm var ama bu öksürük corona öksürüğümü nasıl ayırt edicem. Şimdilik Ateş yok, Boğazımda ağrı yok sadece boğazımda kaşıntı gibi bi his var öksürtüyor beni. İyice psikolojim bozuldu ya virüs kaptıysam diye 😖😖 bu kuru öksürük dedikleri nasıl oluyor ki??