Cnprtk şikayetlendiğim,hiç sevmediğim dubleks evimizin terasına çıkıyoruz 😏 ilk kez işe yaradı. sanki deniz manzaralı parkımızdaymışcasına termosta çay,müziğimiz idare ediyoruz. Evin bahçesine inip biraz yürüyüş yapabiliriz imkanımız var ama başkalarına kötü örnek olmak istemiyorum,bizden görüp durumun ciddiyetinden feragat etmesinler diye. 2 haftadır evdeyiz 🤷🏻♀️ Sabır.