Kizlar şimdi size bir şey sormak istiyorum kaynanasiyla altlı üstlü oturan var mı ? Bu korona yüzünden evde kalın diyorlar ki annem bir arka sokağında oturuyor kaynanam altta oturuyor annem gelemyin kizim.virus bitene kadar diyor kayınbaba kaynana hep yukarda ağızlarında gelmeyin buraya diyorlar aşağı bebegmi indiremiyorum bu sefer akşam geldiğinde yukarı geliyorlar cocgun ayaklarını ensesini oluyorlar yüzünden ellerinden değil sormak istediğim kaynananın ve annenize götürüyor musunuz cocugunuzu?