Selam arkadaşlar oğlum 10 aylık son bir iki aydır sütümde azalma vardı ama artık geceleri oğlum doymuyo uyandığı zaman ağlıyo uyumuyo. Humana süt çayı kullanıyorum günde 2-3 litre su içiyorum bol yeşillik yiyorum bu zamana kadar bana süt yapan her şeyi denedim ama olmadı sütüm gelmiyo. Bebeğşm büyüdüğü için bu normal mi geceleri acıkınca ne vermem gerekiyor yoksa devam sütüne mi başlamalıyım? Önceden o kadar sütüm vardı ki 10. Aya kadar hiç mama kullanmadım gece gündüz hep emziriyodum. Şimdi gündüz ek goda veriyorum gece sütüm yetsin diye ama sadece gece bile yetmiyor. Böyle bi durum yaşayan oldu mu ne yapmam gerekiyor?Tecrübeli anneler cvp yazarsa sevinirim şimdiden teşekkürler.