[bilinmeyen] kıyamam bende günlerdir ağladım kuzum yoğun bakımda yattı çıktık ama yaşadıklarımı anlatamam şimdi ödüm kopuyor yine bişey diyecekler doktorlar diye :( çare bilen varsa bana da söylesin seni çok iyi anlıyorum yavrumun elleri mos mos gördükçe yine ağlıyorum rabbim bizi kurtarsın inşallah :( 🙏🏻