Ebruea geçen hafta bizimde aşımız vardı rota aşısı ağız yoluyla olduğu için evde kendimiz uyguladık. Hastaneye gitmekten çekindik sağlık ocağı hemşiresini aradım getirin biz yapalım dedi ama endişeliydik eczaneden eşim aşıyı almaya gitti eczacı evde yapın gitmeyin dedi. Miniğim gayet güzel aşıyı içti evde çok şükür