Irem22 kizim 20 aylik dogdugundan beri var neler kullanmadim ki. Geciyor tekrar geliyor. Travazol krem var. Minimum kortizouymus. Teyzem hemsire onu önerdi. Cok fazla kabardigi zmaan onu suruyorum geciykr. Sonra nemlendiriyorum .mutlaka nemlendirmek gerekiyor. Cok giydirip terletme yünlü giydirme dedu bana doktora goturdugumde. Hepsini yaptm ama yine cikiyor. Sanirim biseye karsi alerjisi var bi turlu bulamdik. 2 yas alti oldugu icin test sonuc vermez diye onermedi doktor. Insallah su virus belasi bi bitsin alerji testine goturcem 2 yasini doldurmus olcsk