Derin0107 sağlıkocağına götürsen orası daha iyi hem daha az insan geliyor. Benim kızım da 6 aylıkkrn oldu bi de 8 aylıkkrn getir yapalım dediler virüsten kaynaklı. 1 ayımız kaldı nie yapacağımı düşünüyorum ben de evden 2 kat battaniyr götürüp birini altına sereceğim sanırım sonra hemen bi poşetr koyup eve gelip yıkamayı düşünğyorum hemşireler doktorlar hep maskeli zatrn eldivenli falan.. Aşının virüse etkisi olduğunu söylüyorlar evet