Arkadaşlar merhaba. Kızım derin 9. Aya girdiği için kızamık aşısı zamanı geldi fakat şu sıralarda hastaneye gitmeye korkuyoruz virüs sebebiyle. Doktorumuz erteleyebilirsiniz fakat hastahane boş gelebilirsiniz koronovirüse de etkili olduğu söyleniyor dedi. Aynı durumda olan arkadaşlar var mı aşı zamanı. Gelip hastaneye gidip gitmeme kararsızlığı yaşayan?