Arkadaşlar süt alerjisi var bebeğimin. 1 aylıkken teşhis koyuldu ve şuan 2 aylık. Hem emziriyorum hemde günde bir yada 2 kere alerjik mama veriyorum. Süt diyeti yapmama rağmen hep kıvranıyo belirli saatlerde sizdede sancı oluyomu. Ve süt diyetinde tam olarak neleri yemiyosunuz nelere dikkat ediyosunuz acaba