Şu günlerde parka çıkamıyoruz. Hep evdeyiz ve oğlum sıkılıyor. Sallanan atabiniyoruz, bisikletine biniyoruz,lego ile oyalanıyoruz azıcık, kalem eline veriyorum üç beş karalıyor yine sıkılıyoruz. Cama cıkıp kuşlara bakıyoruz sıkılıyor. Top oynuyoruz , üç beş yumurta kabuğu kırıyoruz birlikte etkinlik yapıyoruz. Pilsan toplarla banta toplaı yapıştırıp toplama yapıyoruz yine sıkılıyor. Şu an aklıma gelenler bunlar. Fikirlerimizi paylaşalım