Aslisal pekmezi kaynatip icine tereyag koyup biraz kaynatip ilindiktan sonra verseniz baya iyi geliyor aslinda, ben 5 aylik bebegin oksurugunu bu sekilde cozdum bi deneyin sabah ogle aksam verin belki iyi gelir. İnsallah gecer cok gecmis olsun allah sifa versin 🙏🏻