Denizlide oturan anneler yada diger illerde e bebek 13 nisana kadar kargo yapmayacakmis bu sebepten dolayi magazalari acıkmış 12 20 arası giden var mi 2 hafta once gittim kapalıydı tekrar git gel yapmak istemiyorum malum ulkenin durumundan dolayi sitesinde nobetci magaza olarak gosteriyor denizlideki subeyi açıktır degil mi ?🤔🙇♀️