Rkyzynb
Benim Bebeğim de 5 aylık bizi de çağırmadılar 6 aylık olunca gel dediler
Alyakbrfth
5. Ayda birşey yok 6. Ayda aşıları olduğu için 5. Ay cagirmayip 6. Ay cagiriyorlar
Sibelll
[bilinmeyen] bugün gittik sağlık ocağına 4.ay kontrolüne aşılarını oldu oğlum.Dediğiniz gibi 5. Ay kontrole gelin demedi ama biz gideceğiz rota virüsü aşısı olacak 2.dozunu o zaman kilosuna fln baktırırım.
deletedmom4842
[bilinmeyen] 5. Ayda aşı kontrol olmadığı için 6. Ayda çağırıyorlar ama ben her ay gidip boyuna kilosuna baktırıyorum
Yaserinannesi
[bilinmeyen] gitme canım bende şimdi geldim bi dövmedikleri kaldı boy kilo takibi için geldim dedim bu ay kontrol yok bundan sonra sık gelinmiycek falan filan dediler kilosuna baktı boyuna zorla kalktı baktı
Meryemak
[bilinmeyen] bende gittim biraz önce her ay gelmene gerek yok dedi ama ben kilosunu boyunu kontrol etmek için gidiyorum 🤷🏼♀️😍
Buse
[bilinmeyen] yarın bizim de 5.ay kontrolümüz var çağırdı bizi rota virüsü aşımızın ikinci dozu yapılacak sanırım ilk dozu yaptırmadığınız için çağırılmadınız