ben sğlık ocagının verdiklerini alıp direk çöpe atıyorum ilk oğlumda hiç bişey kullanmadım mama alıyordu 1 yaşında hep doğallarını alıp içirmeye başladım sakın verdiklerini kullanma git eczaneden al int araştır dolu doğal ilaçlar var kendime bile doğalını alıyorum