Uyku rutinleriyle ilgili kafamda bir soru var anneler yardımcı olabilir misiniz?
bebegime rutin oluşturmak istiyorum su an 3.5 aylık 5 aylık olunca başlayacağım ama gece uykusu 11 den önce olmuyor. Rutinleri oturttuktan sonra mi gece uykusunu erkene çekmeye çalışmalıyım? Gündüzleri de aynı rutinleri yapmalı miyim? Eğitim veren, bilgisi olan anneler cevaplayabilirseniz sevinirim 💕