inci33- seniiii çooook iyi anlıyorum. Benim de erkek ikiz, ilk 40 günü düşünmek bile korkuyorum, zombi gibiydim. Çok ama çok kötüydüm. Ama Allahtan annemler yardım etti. 2 aydan itibaren kendim bakıyorum. Bebişlerim 8 aylık ve en çok 4 saat uyudular!!!! Şimdi de 1 gece saat başı uyanıyor, ne yapsam bilemedim. Bu arada ben de formül süt veriyordum 6 aya kadar ek gıdaya geçince bıraktık.