Elmus Canım kimisi Ön sütü fazla içtiği için olabilir diyor, kimisi üşüttüğü için olabilir diyor, kimisi anne nazarlanmıştır diye oluyo diyolar, kimisi de normal diyor kimisi kakada amip vardır diyor 🤷🏼♀️
Bende yeşil kaka görünce bunların arasında yoğunlaşıyordum 😂 Bi sonuca varamıyordum ama hepsini deniyordum 😂😂