Merhabalar, kullandigim bez genelde sirttan tasirma yapiyor. Esim bu bezin uretici firmasinda bolge muduru. Ve ben bu bezi kullanmak istemedigim halde eve stokladi. Soyledigi sey su;
“Kotu bez bacak kismindan sizdirir, cisi iyi cekmez bebegin cinsel organi islak kalir, materyali kalitesiz olur. Ama bez sirttan tasiriyorsa bu bezin sorunu degil; bebegin fiziksel yapisiyla ilgilidir. Sirttan tasiran bir bezden sonra baska beze gecen bebekte yine ayni sorun olur”
Sizce esim hakli mi? Bebek onun da bebegi, bezleri de bedavaya almiyoruz bu arada. Yani esim parasinda da degil. Sirttan hic tasirmayan bez var mi yoksa sahiden de bu bebekle mi ilgili?