Yigitoglum_2 Bebeğim 4 aylık ve hâlâ adet olmadım bu normal mi niye olmuyorum benim gibi bu durumda olan varmi
Nyr195 Yigitoglum_2 bende bebeğim 7 aylık oldu öyle adat oldum bu ay yine olmadim düzensiz oluyormuş emzirdigim için normal yani
Ebruk42 Yigitoglum_2 bir arkadasim 2 sene emzirmis emzirmeyi kestigi zaman mazeret olmus sutunuz koruyordur
Deletedmom245 Yigitoglum_2 12 aya kadar normal sonrası sorun dedi doktorum. 4.5 aylık bende olamamıştım ama dün olmayla olmama arasında gidip geldi 🤣
As_1 Yigitoglum_2 ben 40 ’tan hemen snra adet oldum ve simsi çok duzensiz ayda 2 defa adet olyrum 7 Gun arayla adet oldum gecen simdi 15 Gun deli olcm
Kusannesi Yigitoglum_2 cok normal emzirdiğin sürece olmayabilirsin süt hormonu baskılıyor arkadasım 8 ay oldu hala olmadı
Mom022 Yigitoglum_2 benim kizim 11,5 aylık ben de olmadım 😪 cok gerginim etrafımdaki herkes regl olmamı bekliyor 😄