Deletedmom090 [bilinmeyen] sezaryen olduysanız o yüzden uzun sürebiliyor benim 2 ay sürdü. Ama parçada kalmış olabilir tabi bi gitseniz iyi olur
Muhammedikra [bilinmeyen] canım bende normal doğum yaptım tam iki ay sürdü kanamam normal bence ama eğer için rahat değilse bi doktora görünmeni tavsiye ederiim
HlyaracGzel [bilinmeyen] ben doktoruma sormuştum arkasına adet olmuşsundur demişti. Sizde de böyle bi durum olmuş olabilir.
Haticeeg HlyaracGzel Canım bende senin gibi oldum 2 vbucuk ay sürdü mikrop kapmışım ondan kanamam uzun sürmüş doktor ilaç verdi çok şükür geçti dikkat hijyene ve kanaman tamamen geçene kadar ilişkiye girme sakım dahada çok kanaman olur doktorum öyle demişti
ftmaerkn [bilinmeyen] 5 aylık kızım var benimde kanamam var sezeryandan canım normal için temizleniyo doktr dedi bize
Deletedmom21 [bilinmeyen] neden gitmediniz kontrole benimde sizin gibiydi parça kalmış ve tekrar ameliyat oldum hayatım zindan oldu resmen gidin dr a derim
Bengubaran [bilinmeyen] canım öncelıkle gençmiş olsun Bebişindeeee hayırlı olsun :) ben sezeryan Doğum yaptım 56gun kanamam olmustu
yuksekipek [bilinmeyen] normal doğum olduysa bence normal hala kanamanızın olması rahim anca toparlıyor kendini ama doktorada Gözükmenizde fayda var. Benimde 2,5 ay kanamam olmuştu rahim toparlayıcı hap fitil felan vermişti
Zulal09 Her bünye farklı sanırım bende normal doğum yaptım kanamam 10 gün sürdü şuan sarımsı akıntım var sadece 🤷🏼♀️
Muhammedikra Minnakkk valla canım 15 günün sonunda oturmaya başladım oturamiyodum hiç bir şekilde 20 gune falan da düştü tüm dikislerim
Minnakkk [bilinmeyen] 40 günden sonrası özür sayılıyor canım. Nasıl adet kanaması herkesın farklı ama 10 günden sonrası ıcın özürse lohusalıkta da aynısıdır
Minnakkk Muhammedikra benım25.gune döndü ama hala dusmedı ya 😞 ve daha cok acımaya başladı ozellıkle bı noktası
Muhammedikra Minnakkk az çok anlıyorum canım ben seni ben hiç dikişlerime dokunmadım çünkü korkuyodum ne dikişlerime baktım ne de el degdirdim