yarenim_1231 Kızlar 3 aylık kızımın boyun ve koltuk altı çok kötü pişmiş durumda kıpkırmızı hametan bepanthol kullandım ama çok ise yaramadı sizce me almalıyım
Deletedmom115 yarenim_1231 Genelde uni baby kullanıyorum ama aşırı bi pişik varsa hametan tavsiye ederim.
anne15 yarenim_1231 sudocrem. Birde bulgaristanın bir kremi var mavi kutulu cevrenizde vara göçmen birisi temin edin herseye iyi geliyor sağlık ocağından bize rahatlıkla kullanınn dediler krem zrave adı
Seramsera yarenim_1231 oksizinc kızımda kullandım çok memnundum şimdi oğlumda kullanıyorum memnuniyete devam harika bir pişik kremi 🙂
Deletedmom245 yarenim_1231 hametan mavi olanı kullanın oda iyi geliyor. Ben mesela sudocrem bitti diye ondan kullandım oda geçirdi doktorun önermişti
yarenim_1231 Deletedmom245 sarı olanını kullandım fayda etmiyor Maviside annemdeydi onu göndersin olmassa sudocrem aliym
Deletedmom245 yarenim_1231 evrt bir dene canım mavi olanı çok iyi geliyor olmazsa da tabi sudocrem de iyi
Yadi32 yarenim_1231 ben normal bölge pişik için sudocrem kullanıyorum boyun altı koltuk altı için doktor fito verdi çok işe yarıyor
BetulAhmetEr Mustela Vitamin Barrier 1-2-3 kendim bizzat kullanıyorum üstüne tanımam aşırı pişik olmuştu oğlum 2 günde geçirdi
Eslinabusra yarenim_1231 travazol ve hametan ı kullanıyorum canım geçiyor bunlar tedavi için normalde bende mustela kullanıyorum travazolu günde sabah ve yatarken kullanman gerek hametan her değiştirdiğinde
yarenim_1231 Eslinabusra hametan maviyi doğumdan hemen sonra gogsume uçlarına sürdüm çok şükür yara hoc yapmadi çok faydasını gördüm inşallah bu pisiktede görürüz faydasını