uykusuz_anne Hosgeldiannelik ben yapıyordum canım yeni 2 haftadır bıraktım çünkü düzene girdi artık bebeğimde 3 aylık oldu artık. Önden bi 30 40ml sağıyordum öyle veriyordum hep hem meme rahatlıyordu hemse bebeğim rahat emiyordu
monna Hosgeldiannelik Siz yatar durumdayken bebeğiniz üzerinize gelsin öyle emzirin. Bu şekilde boğazına kaçmıyor
Dilara38 Hosgeldiannelik lütfen fazla sağmayın ben meme reddi yaşadığım için bi süre sağdım o kadar tazyikli oldu ki asla almadı çok ağlıyordu memeye gelince susturamıyordum cok geç çözüm buldum elimle sağıp vermeye başladım. Hem daha az sağdım hem de rahat emdi
Hosgeldiannelik uykusuz_anne 30-40 yeterli oluyor muydu? Emziremiyorum tazyikten dolayı istemiyor. 15 dk sağdım dün gece 10 dk tazyikli geldi süt ve 120 ml oldu.
uykusuz_anne Tazyikli geldiğini sağarken nereden biliyorsunuz ? Bana yeterli geliyordu tabi yine genzine kaçıyordu hızlı geldiği oluyordu ama. Ya sağarken meme yumuşayınca baya benim ki kolay emiyordu canım
Hosgeldiannelik uykusuz_anne lansinoh sağma makinesi var. Ucu şeffaf ya orda fışkırırken görünüyor. Ordan bakıyorum tazyik bitti mi diye
Badevehande Hep tayzikli ben hiç sağmadım ama ara sıra boğazına kaçıyor hızlı emiyor o an çok geliyor diye mi
Hosgeldiannelik Badevehande hayır emmek istemiyor şu son 3 gündür memeyi bırakınca da süt fışkırıyo yüzüne. Sonra ağlayıp bırakıyor.
uykusuz_anne Hosgeldiannelik sabredeceksin benim 3 ay sürdü yenice düzene giriyor. Sakın biberon falan verme yoksa meme reddi yaşarsın bende sürekli sağıyordum dışarı çıkamıyordum bıkkınlık gelmişti artık artık sağma mak. Görmek istemiyordu gözüm artık. Azıcık sabret şu an ben çok rahatladım sen gibiydim aynı
ShrBakar Hosgeldiannelik benim oğlumda öyle tazyikten emmek istemedi başından beri uğraşıyorum hep tikaniyordu sürekli, halada sağıp biberonla veriyorum ama emmesi düzeldi benide emiyor akşamları falan arada bir
Hosgeldiannelik monna öyle yapıyorum şu an ama çok rahat olmuyor. Zorlanıyorum ve yoruldum o yüzden başka bir şey var mo diye arıyorum da 🤔
Hosgeldiannelik ShrBakar biberon almadı kızım maalesef 🤷🏼♀️ İnş benim de düzelir kısa zaman içinde 🙏🏻
monna Hosgeldiannelik Evet sağa bilirsiniz ama fazla sağarsanız Buda sütün artmasına sebep olur sonra kısır döngü oluşur
Hosgeldiannelik uykusuz_anne keşke biberon tutsaydı dedim bu süreçte meme reddine doğru gidiyorum çünkü. Danışmanlık alacağım bakalım inş atlatırım. 2 aylığız biz de 1 ay daha var ama emmiyor emziremiyorum ,açlıktan ağlıyor ve uyuyakalıyor ağlamaktan.
Hosgeldiannelik uykusuz_anne hayır almıyor sağdım göğsümü öyle vermeye çalıştım onu da iki kere çekti sonra yine ağlamaya başladı.