İyi sabahlar sevgili aneler, 5,5 aylık ikiz bebeklerim var. Bakması çok zor. Kızım uykusunda veya uykuya dalareken sürekli bacaklarını yukarı kaldırıp bırakıyo ve bu nedenle nerdeyse hiç uyumuyor. Sürekli sallıyorum uyuması için çünkü uyumasığında da sinirleri bozuluyor sürekli ağlıyor. Bu durumu yaşayanlar varöış, çözümü nedir? Nasıl ıyutuyorsunuz? Ne yapmak gerek? Artık çok bunaldım , sinirlerim iyi değil