biz de 28 günlüğüz. alarm kuruyordum 2 saate. baktım hiç alarmla kalkmadım hep kendisi uyanıyor. 1,5 genelde bazen de max 2 saat uyuyor. kendi uyandığı için alarmı 3 saate çıkardım, hiç çalmıyor ama sadece önlem olarak. belki bi gün 3 saat uyurum diye. 😂 sizinki beş saat iyi uyuyormuş. öyle olsa ben uyandırmadan veririm ağzına. bi iki kez öyle yaptım.