Damladogann Kızlar sizde yada yakinizda herhangi koronavirus olan süreci nasıl.ilerledigini bilen birisi varmı mesela ilk belirtiler nasilmoluyor baş ağrısımi oksurukmu ishalmi mide bulantısı mi atesmi . İlk başta hafif ateş oluyormuş galiba öyle duymuştum peki bu ateş sürekli inip cikiyormu yoksa hep aynı seyirde devam mı ediyor daha sonraki günler neler oluyor yakınlarından görüp bilenler varsa anlatabilir mi bizlerde bilgilenelim lütfen🙏🏻
Janss Damladogann İyileşip taburcu olan Dilek hemşiremiz, https://instagram.com/macidegulecc?igshid=1x1onbbsvsfnm tedavisi devam eden bir hasta. Profillerinde belirtilerle ilgili videoda var.
Obenimmelegim Annemde bende oldu önce hapşırma boğazda toz varmış hissi burun akıntısı hala hapşırma sonra ateş öksürük kuru sık sık
Damladogann Obenimmelegim canım hapsirma oluyorsa korona değil diyorlardi doğru degilmiymis yani sizde hapsirmami oldu. Bide dundi sanırım koronavirus olduğunu yazan hastaneye gitmeyen bı arkadaş vardı o sizmiydiniz kusura bakmayın hatırlayamadım ki
Ejderhahavva Obenimmelegim ben burun akıntısı ve hapşırma olmuyor diye biliyorum 🧐yani kuru öksürük ateş ile başlarmış bazılarında ishal ve mide bulantısı da olurmuş yani 2 türlü 😳bilemedim şimdi kafam karıştı …ayrıca sizin postu takip etmiştim test yaptılar mi size geçmiş olsun
Deletedmom372 Obenimmelegim merhaba suan benim de boğazımda öyle bir his var hafifde baş ağrım var ensiselenmelemiyim?
Obenimmelegim Deletedmom372 hic bilemiyorum benim suan teyzem cok hasta 30yasindaberbat bir durumda ölüyorum diye ses atiyor nefesi kesiliyor anlakarada oturuyo hastaneler doluymus eve yolluyorlarmis en son agliyordu cok kotu oldum ben böyle ağır geçirmedim
Erkek_bebik Bende en çok bunu merak ediyorum. 3 aylık premature bebegm var ve bizim buralarda iyice yayaıldı hızlıca artıyor corona virüs, korkuyorm cocugama gecerse diye yada bende ağır seyrederse çocugma nasıl bakıcam diye 😩😩