Zkolip Geçmiş olsun, benim kızımın ağzının içinde vardı , ememiyordu.karbonatlı suyla sildim olmadı.Eczaneden mikostatin diye ilaç aldım.Bir kaseye döktüm.İnce mendili parmağımı sarıp gezdirdim, sonra ağzının içine de mendille sürdüm.Önceden damlalıkla damlattım ama doktorum temizlemem gerektiğini söyledi.Biraz canı da acıyor .