Ben hamileyken 2 koltuk altimin fazlaca şismesiyle dr gttim ultrason cekildi nasil ki bizim 2 mememiz var benim 2 tane daha fazladan varmis ucu yok ama dokusu var dogumumu yaptim dr aliriz istersen yada takip edilmesi lazim dedi bu sorunla karşilaşan var mi