Bebeğim 5 günlük şu an 3 gündür yoğun bakımdaydı. İlk önce sarılık için yattı. Ertesi gün iyileşti ama doktor dakikada 70lere varan nefes sayısı olduğunu görmüş ve sağ deliği kalı yapısından. Bende hamileyken idrar yolu enfeksiyonu vardı. Bebeğe de bulaşabiliyormuş ve testlerde çıkmayabiliyormuş. Bu da bebekte ateş, hızlı nefes vb gibi sorunlar yapıyormuş. Benim bebeğimde testlerde çıkmadı ama önlem olarak 2 gündür antibiyotik veriyorlardı ve biraz rahatlamıştı da ama arada yine yükseliyordu. Doktoru yarın için taburcu olabilir bakılıp demişti ama ben bugün emzirirken o kadar çok virüslü vaka geldi ki. Virüslü veya şüpheli hastalar. Kıyamadım bebeğime. Hemen çıkış işlemlerini başlattım çünkü hemşireler çıkıp giriyor kimse tam anlamıyla izole değil. Yüreğim kaldırmadı. Sizce doğru mu yaptım bebeğimi almakla? Ben izole olmadıklarını görüp 3 gündür birçok kere şahit olup emin şekilde söylüyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bebeğim bir sıkıntı çeker mi tecrübeli olanlar lütfen yazsın lütfen 🙏🏻