Merhaba arkadaşlar buralarda yeniyim bebeğim henüz 3 günlük ve sezeryanla doğum yaptım çok şükür sütüm geldi ama emzirdikten sonra göğüslerimde dayanılmaz ağrı oluyor sırtımdan giriyor dikişlerimdeki ağrının bin katı bir Ağrı ve ağrı kesici dahi geçirmiyor bunu yaşayan varmı ne önerirsiniz lütfen bilen varsa yardımcı olsun😕