Karnını doyurduktan sonra yerine yatırdınız ve uyumadı ise, tekrar memeye koyduğunuzda sakinleşiyor ama doğru düzgün emmiyor, memeyi emzik gibi ağzında tutuyor ise karnında sancı vardır. Daha fazla emzirip kusmasına ve mide rahatsızlığına sebep olursunuz sadece, bunun yerine gazını gidermeye çalışın.
Bebeklerde emme iç güdüsü çok fazladır. Karnı tokken bile bebek emebilir. Her ağlaması aç olduğu anlamına gelmez, unutmayın.