Demirinannesi02 ayyy canım üzülme Allah in hediyesi olarak düşün 🌸 olsun napcan nasip den öteye gidilmiyor.. onun da zamanlaması öyle olacakmış. . Dua et sağlıkla kucağına al… güzel düşün. . Emin ol bu konu da tek değilsin çoğu anne şu an senin durumunda.. sen güclusun. . Annesin sen çok da güzel iki bebişe bakarsın.. hem oğlun hep böyle küçük kalmaz ki diğer bebiş dogana kadar o da büyümüş olur. Kardeşi ona herşey olacak.. üzülme. .karnındaki o masumiyet bunu hissetmesin 💜