mhe7 ben hiç kısıtlamadım kendimi doktorum söylemişti herşeyi yiyebileceğimi psikolojik olarak belki etkilemiştir sizi internette yazılan herşeye inanmamak gerekiyor bazı bebekler daha çok kusuyor belki reflü sorunu oluyor ya da daha fazla gazlı oluyorlar siz kendinizi iyi hissedin ve doktorunuzdan başka kaynağa güvenmeyin 😊