Kızım neredeyse 1 haftadır kabız.6 ay 8 günlük.ek gıdaya 5.ayda başladık o zamanlarda oldu ama zeytinyağı veya fitille bi şekilde yapmıştı.Denemediğim şey kalmadı eskiler sabun der en son çare onuda yaptım.İlaçda verdim duphalac mı ne o.Fitil verdim zeytin yağı poposundan uyardım normalde içirdim.Kayısıda kaynattım ezdim yedirdim yok yok.Doktora gidemiyorum korkuma ne yapıcam ya çıldırızammmmm