Defneyelin annesi devamlı gazını çıkarmaya bak bide sakin müzikler eşliğinde sende ninniler şöyle senin sesine alışık o ve güven duygusuna ihtiyacı var..biliyorum yoruldun uykun geldi stres yapiyosun ister istemez ama unutma sen ne kadar sakinsen oda o kadar güvende hissediyor ve sakin kalıyor kucağında yavaş yavaş salla ve güzel cümleler şöyle.. bende aynı durumdaydım ve baş edemedigimi anladığım noktada olan durumu kabullen sakin kal dedim müzik açtım kucağımda gezdirdim direk uyudu.. önce bi masaj yapabilirsin ayaklar rahatlatır kucağında kaslarını oksa emin ol kendini daha güvende huzurlu hissedecektir..ve emin ol bugünlerin geçici..zor ama geçici senin hissettiğin herşeyi o en içten hissediyor ama sadece anlamlandiramiyor..