Mamay Ocean 400IU öneririm, temiz içerik. Fısfıslı ve ya damlalıklı yedek başlık mevcut. Fısfıs kullanım kolaylığı sağlıyor. Tek fıs =3 damla
Ata0905 Pedia d kullanıyoruz 3 damla devletin ödediği içeriği temiz bir damla. Bize de iki farklı doktor onerdi . Tavsiye ederim 🌸
Taelif gulsahbaydemir Ocean 400 iu olanı kullanıyoruz 10 aydır. Cok memnunum. Oğlumun severek içtiği tek vitamin bu. Fisfisli olduğu içinde bebeğe vermek çok kolay. Ağzına bi fis bitiyor. Keşke bebek vitaminlerin hepsi böyle kolay olsa 😔😅
Feyzaaabrhn Ocean 400 kullanıyoruz tavsiye ederim kızların da dediği gibi kullanımı oldukça kolay ve baya da gidiyor bi kutu
Eslemervaninannesi gulsahbaydemir devit-3 marka damla kullanan varmi arkadaslar verdiğimde bebegim biraz huzursuz oluyor
Kiviefe Eslemervaninannesi imkanınız varsa ocean alın saglık ocagının verdigini pek kiöse kullanmıyor canım 40 tl falan ve 4 ay falan gidiyor tek fıs
Gamzelii1 Eslemervaninannesi bunu hamile iken bndr kullandım bebeğe de kullnyordum pek fayda grmedim ocean geçtim