Minel-defne Selam arkadaşlar 3aylık bebeğim ciddi anlamda salya var ne yapmalıyım sizce ayrıca kimi zaman aşırı huysuz oluyor
Deletedmom55 Minel-defne 3 aylık bebek genelse salya üretimine başlıyor zaten bizim 3.ayda basladı salyamız 8.aydayız hala dişimiz yok her bebegin gelişimi farklı tabi.
Misskokulum Minel-defne salya her bebekte oluyor tek basına diş belirtisi degil .kafada ateş ,iştahsızlık, ishal ,her şeyi ağıza götürerek ısırma ,kulak Çekme gibi davranislar diş belirtisidir
Ikra_nur Minel-defne 3 aylıkken benimde bebegimin çok salyası vardı ama dişi 8 ayin sonunda patladı şuan 1p bucuk aylık bugün gördüm üst dişi de patlamış
Yasemin89- Minel-defne arkadaşlara katılıyorum her çocuğun gelişimi farklı 6 aylığız 2 tane dişimiz çıktı bile☺️
VERA19 Minel-defne Bende merak ediyorum bunu.4 buçuk aylığız bulduğu herşeyi ağzına götürüp hunharca kaşıyor :) Biberonun emziğinden bile hıncını çıkartıyor sanki.Salya zaten var.Huysuzlukta var ama atak mı dişten mi bilemiyorum🤷🏻♀️ Herkeste farklılık gösteriyormuş bu konu bekliyoruz bizde🙈