Nurhanalp yaparmısınız bilmiyorum ama içimde kalmasın ben 3 ay çektim ne denediysem olmadı.kremler,gümüş kapak,lansinoh,kendi sütümü sürdüm gögsüm açık 3 ay gezdim hiçbiri yaramamıstı cnkü bildiğiniz yarıktı gögüs ucum.ben terramıcyn yara merhemi ile iyileştirdim.bebeğimi emziriyordum snrasında kaynamıs ılımıs su ile pamukla güzelce silip havlu kagıt ile kuruluyordum snra ilacı sürüyordum o sekilde gögsüm açık diğer emzirmeye kadar duruyordu emzireceğim zamanda yine ılık suyla yıkıyordum kuruluyordum yıkadıktan snra kendi sütüm akıyordu sütümüde sürüp öyle emziriyordum.öyle öyle yaptım geceleri de cok emmeyince ilaç daha uzn süre kalıyordu 10 gün falan yaptım düzeldi şükür.neler çektim ben neler 😔