Ayni bizzzz artikk yemek yedirmeye korkuyorm cunku kakasini yapmiyorr sonu cok kotu oluyorr hep aglama huzursuzluk o kakayi cikarana kadarr mahfolyo bende duphalac kullaniyorm nokta kadar yapiyo kaka konusunfan bize ise aramadi ama gaz cikariyo baya valla napicami sasirdm her seyi denedik akliniza nelerr geliyosaa