Herkese selam , tecrübeli annelerden yardım bekliyorum bebeğim emzirmek için uyandırırken gözünü çizdi, gözünü sıkıp ağlamaya basladı gözünden yaş geldi biraz sonra emmeye basladı sakinleşti ama içim içimi yedi emdikten sonra uyandırıp baktım tam gözünün ortasında yarım santimden az bi çizik olmuş deri kalkması gibi tam göz bebeğinde. Kanlanma yok huzursuzluk da yok gülüyor tepki veriyor eli göze götürme yok. Ama korkuyorum korona dan dolayı da cıkmak istemiyorum kafam karısık. Bu arada bebegim 1 ay 16 günlük