2 aylıkken aynı sorun biZde vardı artık popunun derisi kalkmış kanıyordu .Dr bir antibiyotik kapsül verdi adını hatırlamıyorum kırmızı renk 3 gün onu sürdüm üzerine antibiyotikli ve mantar kremi karıştırıp sürdüm sabahları .Mutlaka kakadan sonra yıkadım hiç Islak mendil sürmedim .Her altını açtığımda kantaron yağı sürdüm .Şimdi de sudocrem kullanıyorum .insallah birdaha yaşamam çok zor o ağlarken çare olamamak