Cicianneee ben bir keresinde kendi sağlık ocağımdan d vitamini almamıştım başka sağlık ocağından aldım onlar sormadı bile sen kimsin diye bence gidin durumunuzu da anlatın zaten reddedemezler böyle bir zamanda yoğunluk açısından da öğleden sonra gidin boş oluyor bende 6. Ay aşısını yaptırdım 4 de gitmiştim kimse yoktu