Gdogru Busraae 2 aylıkken doktorum 4 4,5 saatte en geç emzir demişti 1 hafta öncesine kadar öyle yapıyordum ama kimse uyandırmıyormuş ben de uyandırmıcam artık
Busraae Gdogru aynen kuzum bende deniyorum emmiyor en sonunda 4-5 saati bulduğu zaman kımıldarken alıyorum uyanıyor