Hpekduru canim benim kizim da kolikti 4 ay boyunca gece gündüz nerdeyse hic uyumadik 4 ayin sonunda gündüzleri biraz bebek arabasinin icinde uyumaya basladi. Kolik tanisini doktoru koydu. Suan 7. aya girdi kolikle alakali bi sorunu kalmadi denedigim yöntemler sunlar bol emzirme, ten tene temas, evin icine bebek arabasini soktum dedigim gibi bi süre onun icinde bütün evde dolasiyoduk, pusette sallama, emzik (en azindan uyku süresini uzatti bana bi sigara icimlik vakit yaratti diyelim), fön makinesi sesi elektrik süpürgesi ve aspiratör sesleri bunlarin hepsini denedim. hic biri de kesin cözüm olmadi maalesef ama kizim agir gecirdi umarim siz daha hafif atlatirsiniz.