Sema6666 o zaman insanlara 1 hafta sokağa çıkma yasağı ilan edilsin. İnsanlar hala fabrikalarda çalışıyor. Hâlâ umursamayip gezen tozan bide misafirliğe gelmek isteyenler var. Balkonumun önünden çocuğuyla geçen anneler bile görüyorum. Madem ciddi, rica etmek yerine kural koyulsun artık. İnsanlarımız ne yazikki ciddiye almıyor.