Ilaydambalim Merhaba kizlar son adet tarihim 12 temmuz ama doktoeum bebis buyuk dedi haftasina gore onun icin erkwn gelir mi bebek vaemi bebegi buyuk olupda erken dogum yapan
Gokturkunannesii Ilaydambalim canim benimki de başlarda on onbeş gun onden gidiyordu gelişimi ama 41. haftada suni sancıyla geldi😄 Yani erken dogum demek degil😊 Saglikla alın kucaginiza🌸
Tugceeeee12345 Ilaydambalim benim oğlum 2 hafta önden gidiyordu 42. Haftada doğum yaptım 4100 gr Kocaman çocuk doğdu 😀😀😀
Babybboy Ilaydambalim benimde hep 1 hafta öndeydi. 39+5te kafasını kanala yerlestiremedigi için sezeryan oldum . 3964kg 53 cm doğdu. Erken doğum demek değil iri bir bebektir
Organiktavuk Ilaydambalim başlarda önde gitmesi normal daha sonra normale dönebilir hatta 2hafta geriden gelmesi bile normal sayılabiliyor
hanndee_ Ilaydambalim hep önden gidiyordu 1 hafta 2 hafta ama 41. Hafta da sezeryan doğum yaptım çok alakası olmuyor önden gitmesiyle 🥰 çok fazla ileriden giderse doktor bilgilendiriyo ona göre yönlendiriyor sizidr
Zumramoms Ilaydambalim benimde öyleydi değişiyo o 1 hafta önden gidiyo bebek diyodu 39.haftada doğum yaptım 3 kilo 500 gram doğdu bana diyodu yediklerine dikkat et feln diye dert yapma 1 2 hafta önden gidince sıkıntı yok
Seydameva Ilaydambalim 2 hafta önden gidiyordu hep 37de doğdu ama benim plesentamda sukıntı vardı zorla doğurttular yoksa beklerdi 40ı
Ezgi8919 Ilaydambalim canım o sonradan da değişiyor benm hep öndeydi 6.aya kadar sonra bi anda dedi bebek kilo almıyor geriye düştü 2800 doğdu zamanında doğdu bebegn kilosuyla erken gelmesinin bi ilgisi yok